金融機関/金融プロフェッショナルの転職・求人

[募集終了]Administrative Assistant

このポジションはすでに募集を終了しております。
現在募集中のポジションにつきましては、転職支援サービスにご登録の上、担当コンサルタントまでお問い合わせください。

仕事内容
Business promotion related matters:
・Translation of presentation materials, reports, etc.
・Supporting development of presentation materials
・Supporting fund related periodical reporting and marketing
material updates by coordinating with overseas and domestic
fund teams
・Data input of meeting notes
・Management of client information and client lists

Aadministrative matters:
・Management of internal visitors from overseas offices (hotel,
train tickets, etc.)
・Travel arrangement (hotel, air tickets, etc.) for team members
・Arrangement of conference rooms and video-calls
・Arrangement of dinner and gift for clients
・Internal documents circulation (including approval from regional
head, Legal & Compliance, etc.)
・Management of annual research book printing process
・Ordering business cards, logo-items, telegrams, flowers
・Mailing support (express mail, bike, etc.)
・Filing and other administrative matters
必要経験
・Strong English communication skill (business level, hopefully
with experience of living overseas countries)
・Basic computer skills (Word, PowerPoint, Excel, etc.)
・Team-worker
・Hospitality spirit
・Responsible and self-starter
・Communication skill
・Self-management skill
・Accuracy with appropriate speed
予定年収
別途ご案内致します
予定勤務地
東京都千代田区
企業名
社名非公開 : 世界最大規模の不動産サービスグループの不動産投資顧問会社
企業の特徴
不動産に特化した投資顧問会社。世界有数の不動産サービスプロバイダーの一員として、商業施設、物流施設、ホテル、オフィス、住宅等様々なタイプの不動産に投資を行っている。収益物件だけではなく開発物件についても投資を行っている。親会社の創業は1783年。200以上にわたり不動産事業に携わっており、NY証券取引所に株式を上場している。ビジネス領域はグローバルに広がっており、不動産仲介、プロパティマネジメント、リーシング、ファシリティマネジメント等高いレベルの不動産サービスを世界各地で提供している。
この企業にご関心をお持ちの方は、転職支援サービスへご登録ください。
転職支援サービスご登録(無料)
  • ご登録いただきましたら、キャリアミーティングにて担当者がご要望をお伺いし、より詳細な情報のご提供等、ご対応させていただきます。
  • 上記企業との契約内容により、企業名を非公開とさせていただいております。