あなたの転職意向に沿った専任コンサルタントをアサインいたします。
実績豊富なコンサルタントが、あなたの転職活動を強力にサポートいたします。
Corporate Strategy Planning, Assistant Manager [ID:37965]
- 想定年収
- ご経験スキルにより決定
- 仕事内容
- ・Support or lead to develop strategies for both company-wide and specific areas, includingmedium-term management plan.
・Support a critical project led by other Depts as a biz architecture to make its projection plan aligned and affective enough to achieve an objective.
・Conduct analyses on the markets, industries, biz impacts, organization capabilities and other specific themes to find out opportunities and/or solutions.
・Evaluate the investment/alliance, M&A opportunities, etc for senior management to make a decision. - 必要経験
- ・Minimum 5 to 7 years’ experience in a financial industry. Life insurance experience is preferred.
・Financial analysis skills including valuation.
・Logical thinking
・Communication skills in both oral and writing. English is not a must but an advantage.
・Excel, Word, Powerpoint, skills etc necessary for an analysis and a presentation.
・Individual contributor and self-starter but strong team worke - 予定勤務地
- 東京都
- 企業名
- 社名非公開:老舗の外資系生命保険会社
類似する求人情報はこちら
下記のいずれか、該当する方をお選びください。
履歴書・職務経歴書をお持ちの方
簡単登録(登録目安時間1分)
履歴書・職務経歴書をお持ちでない方
通常登録(登録目安時間3分)
※スマートフォンからはこちらがおすすめです。
こちらのポジションは下記コンサルタントが担当しております。