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  • 金融機関/金融プロフェッショナル
    選択中
  • コンサルティングファーム
    選択中
  • スタートアップ/ベンチャー企業
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  • 事業会社(マネジメント/M&A関連)
    選択中
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職種
金融法人営業 , 事業法人営業
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雇用形態

108件中 / 71~80件を表示

  • 企業名
    社名非公開:日系大手フィナンシャル・グループの信託銀行部門
    仕事内容
    投資家のグローバル投資をサポートする事業(グローバル・インベスターサービス事業)において提供している各商品(ファンドファイナンス、セキュリティーズレンディング、為替等)について、関係する部署・海外支店・現地法人と連携頂きながら、営業企画・営業推進機能を担当する。
    Tokyo、NewYork、London、Singapore、Cayman等でグローバルに業務展開しており、将来的に海外での勤務可能性有。
    想定年収
    別途ご案内致します
  • 企業名
    社名非公開:有力外資金融機関
    仕事内容
    Global Fund Services is a part of client servicing team located in Tokyo, Boston and Krakow. Its primary role is to ensure high quality fund services are catered to offshore funds sold into Japan by liaising sponsors/promoters in Japan and our product teams located globally. Client Servicing Team Leader (TL) directs client servicing team resources to achieve overall client satisfaction and serves as a point of escalation for complex issues. The individual is responsible for managing up to 3-5 account managers assigned.

    RESPONSIBILITIES:
    Control and Risk Management
    ・Oversee the day to day activities of direct reports.
    ・Ensure all client documentations are appropriately filed and kept current.
    ・Act as the primary point of escalation for Systems, Operations, and Risk/Control for any client related issues and proactively manage the resolution process with frequent updates and satisfaction measures.
    ・Review and discuss issues requiring escalation with Senior Management on regular basis.
    ・Interpret, review and revise guidelines and policies to enhance team effectiveness.
    ・Manage controls efficiently to alleviate any areas of potential risk.

    Client Servicing and Inquiry Response
    ・Establish service standards for assigned client groups ensuring standards are shared with and understood by team members and all internal support groups (Operations, etc.).
    ・Provide filtering and escalation for client requests; Serve as an escalation point for client service issues and deliverables.
    ・Establish appropriate contacts within client organizations and internal departments.
    ・Work closely with Client Service Managers and Relationship Managers to stay abreast of client goals and identify opportunities to expand client relationships.
    ・Build overall credibility and foster trust with assigned clients.

    Leadership and Staff Supervision
    ・Promote a cohesive team atmosphere through exhibiting strong leadership, effective communication, professionalism, and development of individual career paths
    ・Participate in the interview and selection process for job applicants.
    ・Oversee and ensure training and cross training of employees on relevant job functions to develop breadth and depth of knowledge.
    ・Participate in inter departmental and cross Line of Business Project teams.
    ・Complete and oversee the completion of our annual performance review process.
    ・Provide ongoing feedback and coaching to staff to improve individual and team performance. Manage performance issues and disciplinary process for employees falling below set expectations.
    ・Assist in managing team expenses.

    Technology / Productivity/ Innovation
    ・Review and stream line functional tasks for maximum efficiency.
    ・Realize team efficiencies through increased automation and organize workflows.
    ・Lead and assist in implementing the coordination of new business and product implementations and conversions.
    想定年収
    別途ご案内いたします
  • 企業名
    社名非公開:日系大手金融機関
    仕事内容
    ・中小企業・営業性個人向けの提案営業(融資・決済サービスはじめ、銀行やグループ会社が提供可能なプロダクトの提案営業)
    ・担当顧客からの銀行取引に関する照会対応(諸手続の受付業務など)

    【部署の特徴】
    リテール法人推進部は、中小企業および営業性個人に対し、非対面完結型ビジネスを推進する部署です。
    このうちエンゲージメントチームは、営業担当者(RM)が担当顧客に対し、外訪や来店誘致を原則行わず、WEB面談ツールやメール・電話等を用いて非対面(リモート)にて営業活動を行います。在宅勤務も併用可能です(頻度は要相談)。
    想定年収
    前職を考慮の上決定
  • 企業名
    社名非公開:日系大手金融機関
    仕事内容
    金利、為替等の相場見通しや市場プロダクトに関する専門性を発揮し(プロダクト知識は入社後に教育いたします)、事業法人のお取引先とディスカッションしていく中で、お取引先の経営課題を把握し、グループ内の関係部(海外含む)をチームアップして、課題解決に向けたソリューション提案を展開していくコンサルティング型のセールス業務。
    想定年収
    700万~900万円
  • 企業名
    社名非公開:多角的・複合的な金融事業会社
    仕事内容
    RM(リレーションシップマネージャー)として、顧客ニーズや経営課題を考察し、全国の営業ネットワークや他部門、当グループ会社等との連携により、持続的な成長を支援するソリューションを提案頂く。
    周囲を巻き込みながら、案件発掘~クロージング・更なるリレーション構築まで、責任を持って対応頂く。
    想定年収
    別途ご案内致します
  • 全体の約73%が非公開求人です。

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  • 企業名
    社名非公開:創業85年の歴史と伝統を誇り、特定の金融グループに属さない「独立系」の総合証券会社
    仕事内容
    ・機関投資家を対象をとして債券セールス業務及びマーケティング
    ・国内外の債券プロモート・セールスとしてRM機能を担う部署との連携
    想定年収
    ~1000万円
  • 企業名
    社名非公開:日本最大級のM&A仲介サイト
    仕事内容
    M&Aのマッチング担当者として、以下の業務に従事。
    ・案件の分析
    ・架電による新規買い手の開拓
    ・売り手担当者との折衝
    ・M&A案件の既存の買い手への提案
    ・買い手向けの資料作成
    ・売り手と買い手の面談の調整
    想定年収
    420万円~600万円+インセンティブ
  • 企業名
    社名非公開:多角的・複合的な金融事業会社
    仕事内容
    国内営業部門における中小企業向けM&A仲介サービスの推進。

    M&A仲介
    ・支店担当者からの相談、同行営業
    ・Information Memorandum作成
    ・買い手候補探索
    ・DDの対応・支援
    ・株式譲渡契約書作成・締結の対応・支援

    親族内事業承継
    ・税務上の株価算定
    ・外部パートナーとの連携によるストラクチャー等の策定、提案
    想定年収
    別途ご案内致します
  • 企業名
    社名非公開:中堅・中小企業向けM&Aアドバイザリー
    仕事内容
    M&Aアドバイザーとして、事業承継に悩みを持つ中堅中小企業様の企業価値算定、企業分析、 お相手候補の選定及び条件交渉、決済まで行う。
    想定年収
    360万~800万円
  • 企業名
    社名非公開:中堅・中小企業向けM&Aアドバイザリー
    仕事内容
    M&Aアドバイザーとして、事業承継に悩みを持つ中堅中小企業様の企業価値算定、企業分析、 お相手候補の選定及び条件交渉、決済まで行う。
    想定年収
    700万~1000万円
  • 全体の約73%が非公開求人です。

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